lördag 19 november 2011

Julklapps shopping!

Idag vart de julklappsshopping me Johan. Skönt att va ute i tid.:D
Fick sova 2 timmar imorse sen drog vi till Uppsala och börja spendera pengarna.;) Börja på Rusta där de vart en del julsaker in köpt. Ikea stod näst på tur där lite smått och gott kom me hem. Åkte till Dax och åt lite mat så man skulle orka me dagen. Biltema och Jula va la kanske inte dem roligaste ställena att går runt på. Vi va in på Plantaget och kolla runt på massa fina blommor men köpte inga tar de sen men köpte några julkrukor och en as mysig! filt(sitter me den runt mig nu).
Va in på Toysrus och köpte lite julklappar och spel till mig själv och Johan och till när syrran kommer och hälsar på, yatzy och labyrinten(tyckte om de när jag va liten).;) Och bröve ligger ju Media Markt så vi va in där och köpte en ny micro för våran andra ha gått i graven sen sattsa jag på ett våffelgärn(gu så jag har längtat efter våfflor) sen vart de lite annat roligt.

Beställde biobiljetter igår så va in och hämta ut dem. På månda blir de(äntligen) Breaking Dawn me Johan och Matte.:D
Vi titta in en snabbis på gränby för att kolla hur de går me bygget men jag orka inte me att kolla så noga eftersom kroppen börja bli ganska så trött så man mådde lite illa så vi åkte hem men stanna en snabbis på godis lunden.;) Sen sov jag hela vägen hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3