tisdag 1 november 2011

Lite små pyssel på jobbet!

Tankat UNT bilen - CHECK.
Alltid lika roligt att se massa pengar ticka iväg när de inte är ens egna, synd dock att de inte va ens egna bil man tanka.;P

Städa och Dammsugit ur bilen - CHECK!
När jag kom tillbaka från att dela ut alla tidningar så städa jag bilen, den behövde verkligen en rensning. Enligt kollegan(säger inge namn) som kom när jag städa så har bilen inte blivit städan sen i april. Fullt me små grus och klister lappar som gärna fasnade under skorna så man drog me dem överallt. Få se hur länge man får ha bilen ren eftersom de är lite annat folk som lånar den oxå och jag vet inte om de va nån av dem men inte är de jag iallafall som släng papper och lagt choklad kvar i bilen. Otroligt Smart!-.-'
Utsidan skulle också behöva städas av lite men de får bli nån annan gång. Skiiten får dölja alla lackskador.;)

Nää gå och borsta tänderna och sen sova, kanske kolla på ett avsnitt me Veronica Mars först och sen sova.;) Gu så skönt de ska bli me en varm säng.! Go natt.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3