måndag 31 oktober 2011

Halloween på Bowlan!

Fick va ledig i söndas så de vart att man gick ut på krogen här i Östhammar på lördan, de va halloweenfest men jag va inte utkläd. Har en del krogen kläder som man aldrig har tid att använda så får passa på när man väl är ute och festar.
Träffa på Madde, en trevlig och glad tjej som jag träffat en gång förut på en fest hos en kompis, så umgicks mycke me henne och hennes kompis under kvällen men träffa även några bekanta från jälla som man prata lite me.:) Hade en riktigt trevlig kväll men mina fötter tyckte nog inte lika för hade ganska ont dagen efter eftersom de vart en hel del dansande.:P

På söndan va man lite seg men vakna kl 7 så kolla på tv tills jag somna om och sen vakna man igen vid 1 eller nå sånt.
De vart att flotta sibylla mat till middag.:P Vart trött senare på kvällen och somna på soffan, behövde sömn eftersom man skulle tillbaka till jobbet. De va skönt me en ledig natt men de va skönt att va tillbaka på jobbet och röra på fläsket.:P
När jag åkte hem så såg jag ett lodjur inte så långt i från där vi bor, de känns ju tryggt eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3