tisdag 25 oktober 2011

Tvn lagad!

Fick sova ca 3timmar imorse sen va de bara att gå upp igen för tv reperöteren skulle komma vid 11. Men han kom inte fören tjugo över 12 så jag hade somna på soffan och vakna till när han knacka på dörren. De gick knappt på en halvt timme sen va han klar så nu funkar tv i sovrummet igen. Vart att jag sov resten av dagen tills Johan kom hem då vi fixa mat. Vart att jag nätshopa lite men efter de här så får de bli lite lugnt me shopandet för snart är de ju jul och de är ju en tid som de går åt en massa pengar.
Åkte och handla me bby. När vi kom hem börja jag fixa me en morotskaka har bara glasyren att smeta på sen kan vi gotta oss me lite fika till karatefylla.^^
Ska bara kolla klart på Desperate Housewives.

Bby och jag lyckades välja ut tapet idag oxå som vi ska ha i vardagsrummet. Kommer nog bli fint nät de blir klart.:D Målaren skulle komma i helgen och kolla hur många rullar han ska beställa så de dröjer nog inte länge innan han är här och klistrar upp tapeten.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3