måndag 10 oktober 2011

Nytt matbord!

Vart till Uppsala me bby.:)
Vart lite köp på Gina (underkläder) sen så vart de IKEA där de vart ljus som vanligt och en datakudde. Rusta vart de ljuslycktor och mer ljus.:P Va snabbt in på Jula och köpte mig en våg och när jag kom hem så testa jag den på en gång och hoppsan, ca2kg mindre sen senast jag vägde mig och jag som äter så mycke go saker. Vart ta de godiset vägen.:P
Sen kom vi dit vi skulle, Jysk.! Johan beställde nämligen ett matbord för ca 1½ vecka sen och nu hade de kommit in så vi lasta och körde hem de och byggde ihop de och tada de va fööör stooort för vårt kök så nu blir de att de kommer stå i rummet bröve köket så de får bli ett fin rum och så fundera vi på att köpa ett barbord me 2 stolar till köket så man har nån stanns att äta frukost på. Kommer nog bli bra när vi fått ordning på allt.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3