måndag 3 oktober 2011

Bye Bye Östhammar!

Visst ja jag har inte berättat än. Jag prata me min chef och fråga om jag kunde byta distrikt till Gimo för han som körde där pluggar på dagarna så de blir lite mycke för honom så om vi byte så skulle han få mer sömn eftersom mitt är kortare och jag ville byta för de ger mer pengar och jag behöver inte gå och spänna och stressa upp mig hela tiden och va rädd att nån eller nått ska hända. Chefen gick me på de och prata me hans chef först innan nått vart bestämt, hon gick me på de så den här veckan började man köra Gimo. Så bye bye Östhammar och hello Gimo.:) Kommer att kännas konstigt nu ibörjan men de går nog över de gick ju bra imorse.:P

Fråga även om de går att ordna så jag får va ledig på söndagar och de lät inte helt omöjligt. Skulle va skönt att inte behöva jobba 7dagar i veckan och att kunna planera att åka bort eller göra nå som man annars inte kan för att man måste passa tider och jobba och sova bort de mesta av dagarna. Härligt de skulle va att bara få lägga sig bröver bby och sen få ligga kvara där hela natten eller sova över hos kompisar eller bäst av allt, KUNNA gå ut och ta en drink.:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3