onsdag 5 oktober 2011

Skiit saker!

Vakna me att må as illa eller aah jag vakna inte riktigt utan de va Johan som ringde och väkte mig och sa att han hade brottom så jag skulle göra mat. Suck ibland är man som nå hemtjänst som ska laga mat och städa. Laga maten men bara åt honom eftersom jag inte mådde så bra.
Tog mig en dusch för en stund sen och nu mår man lite bättre.

Lyckades ta mod till mig att ringa Philips oxå. Vår nya tv har nämligen paja. Lyckat, har haft den ca 3månader och sen sa de bara PANG och så slockna den. Ringde media markt igår eftersom de va där vi köpte den men tydligen hade dem inget me den att göra så länge man inte haft den ett år så då va de Philips som hade hand om den.
Fick prata me en trevlig tjej så de gjorde allt så mycke lättare att prata så hon skulle fixa så att de skulle komma ute nå reperatör som skulle komma och kolla på tv:en.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3