söndag 2 oktober 2011

My Name!

Hehe Emmy och jag diskutera namn idag och om mitt inte är så vanligt och inte många heter de.:P Emmy hade kollat upp va mitt namn betyder och så och lite creepy att de stämde så bra in på mig för jag är väldigt försiktig och så ibörjan men när man lärt känna mig är jag en babbel kvarn.

Angelin is a french girl's name meaning angel or angelic. Angelin is typically beautiful with quite a larger than life personality. She may seem shy or quiet at first, but once you get to know her she is a ball of pure energy.

Angelin är en fransk flicka som betyder ängel eller änglalik. Angelin är typiskt vackert med ganska större än livet personlighet. Hon kan verka blyg eller tyst i början, men när du lär känna henne är hon en boll av ren energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3