måndag 17 oktober 2011

Hämta packet!

Imorse haverera lastbilen som kom me tidningarna som tur så paja den bara några meter ifrån garaget så pallarna gick att dra till garaget.
Denna vecka har jag 100 extra UNT att dela ut som reklam för att locka fler så de va ju kul imorse när man skulle sätta klisterlappar på alla 100 de låter lätt men de är inte så lätt att klistra nått på en blött brevlåda eller klistra på en dörr då man har full i händerna så man hade behövt 8 armar.:p Tog lite mer än en timme extra. Änu roligare blir de på onsdag då vi har helteckning oxå. Blää.:P

Idag va jag och hämta ut packet på OKQ8. Bby och jag beställde från Jotex föra veckan, lite påslakan och sån och passa på att köpa lite jul saker medan de är extra pris på de.:P
Åkte sen och handla.
Visst jag, min bil är lagad så nu kan jag åka vart jag vill igen.:P Christer va så snäll och fixa bilen.:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3