måndag 24 oktober 2011

Syrran över helgen!

I fredas hämta jag upp syrran vid bussen så drog vi och handla mat på coop. Va in på pris stop och hitta söta (stora)julmuggar. Får plats me mycke julmust.:D
Vart att vi köpte me oss pizza hem och kolla på filmer. Johan va inte hemma på hela dagen så de va girlsnight. Vart idol och godis på kvällen är de fredag så är de.:P
Sista gången jag träffa Johan va från tordas då jag åkte och jobba och träffa han inte igen fören på lördan då jag kom hem från jobbet runt 7tiden. Känns som en evighet då man är van att träffas varje dag.
Lördan gick fort fram och de vart mest tv tittande och lite sällskapspelande på kvällen. Spela först Diamanten då jag vann och sen vart de Bondespelet då syrran vann.:P Söndan vart lika dan + lite kort spel. En otroligt spännande helg.:P På kvällen körde jag hem syrran och passa på att hämta vinterdäck till opeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3