onsdag 3 augusti 2011

Äntligen en skön sommardag!

Fy fan va härlig dag.! Den som gnäller på värmen ska ha en fet smäll.

Har haft fullt upp sen 11 de betyder att jag fick sova ca3 timmar. Följde me Johan till systemet, va en hel del som skulle in handlas så vi behövde va två att bära, de ska ju räka i 4 dagar men jag tror vi köpte för lite haha.;) Käka mjukglass och åkte hem. Johan stack iväg och jobba och jag hängde tvätt och bädda nytt i sängen och starta en ny maskin me tvätt. Sen va de dags att åka till sjukan men först va jag till kontorshuset och köpte en bok och två tavlor. Hade en tid hos barnmorskan halv 2. Haha låter som man är gravid när man säger barnmorska men så är de inte! Jag va där för att förnya mina P-piller är för gammal för att gå till ungdomsmottangningen.:P Va lite kul för hon vart helt till sig för tydligen är de ingen annan som använder sån sort som jag gör så hon vart ganska nyfiken.
Va till hemköp och prata me mamma och handla en grej sen bar de iväg till coop och stor handla.:P Och nu har man packa upp allt och fixa en del.
Btw de här gjorde jag och Johan igår. Satte upp en tavelhylla åt mina bokstäver och fixa iordning min "smink hörna" eller va man ska säga.:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3