måndag 1 augusti 2011

Jobba extra!

Va klar me mitt distrikt sen va jag hem och tog en macka. Bar sen iväg ner till Öregrund för att hjälpa till att dela ut tidningar där. Hann dela ut några stycken tidningar i hyreshusen och på såna gator jag minns innan Ingerd va klar me sitt distrikt. Åkte sen me henne för att försöka lära mig alla gator.
Min chef är då alltid så snäll och har något extra till mig.:P Gun är tillbaka från semstern så då slipper man dem tidningarna men då blir de istället att man får hjälpa till i Öregrund jag som trodde man äntligen skulle få sluta tidigt men nopp men va troligen bara idag de gälde.
Men nu är man äntligen klar och hemma igen! Trööttt.!! Blir till att hoppa in i duschen och sen sova ca 3timmar. Upp igen och åka till Uppsala på dejt me Anto.^^ Måste passa på att umgås innan hon börjar plugga vidare och har fullt upp me de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3