söndag 21 augusti 2011

Lite utomhusarbete!

Klippte gräset medan bby gick och röjde undan gräs runt träd och staket.
Haha höll på att fasna under ett av våra äppelträd. Kunde inte backa eller köra framåt för då hade jag typ ramla av för grenen gick inte att rubba men bby lyckade flytta lite på den så jag kom fram, måste ha sett skiit kul ut när jag satt fast.XD Men fan va less jag vart på dem där äppelträden me alla dessa grenar som är överallt, vi har ju inte ett träd heller.
Johan fick köra en del b la nere vid postlådan och en del av gräsmattan som är utanför staketet för de är så mycke sten och han har mer koll på vart dem är så medan han gjorde de så ränsa jag blomlandet.
Busa även me Ferguson, ibland undrar man om han fattat att han är en katt. Han springer nämligen efter pinnar och sen tar upp dem i munnen och går iväg me dem och lägger sig och gnager på dem.XD

Nu blir de till att kolla på Fast and Furious på 3:an och äta vitlöksbaguett me bby.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3