lördag 13 augusti 2011

Nya sängbord!

Imorse va lastbilen me tidningarna sen så kom iväg 40min senare än vanligt. Va klar vid halv 7. Kom hem och fick sova en timme sen va de upp och duscha och äta frukost och sen fixa sig. Vid 10 kom Johans mamma och bror och hämta mig sen så åkte vi till Uppsala. Somna i bilen in och hem, hahah hoppas man inte snarka eftersom jag är förkyld så brukar de va en vanlig grej.:P Va in på ikea och köpte sängbord och lite annat smått och gott som vanligt. Vi va in på Gränby och fika sen gick vi skilda vägar för hade lite olika saker att titta efter. Köpte mig lite nya vita linnen eftersom mina andra har tvättmaskinen förstört sen vart de en långärmad och smycken. Till Johan köpte jag 2nya t-shirtar och kallingar, värsta klippet ju ta 4 betala för 2.:Phihi
När vi kom till Östhammar va vi in på coop lite snabbt. Hem och lasta av mina saker, Johan kom hem efter en stund och då grilla vi. Han åkte och jobba och jag hamna framför tv vid 7 och somna och sov till typ ny. Nu är man lite piggar så nu kan man kanske bygga ihop sängborden. De är de roliga me ikea möbler, man får bygga ihop de själv och de är bra beskrivningar.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3