onsdag 10 augusti 2011

Båtveckan!

Usch hatar att va sjuk. Va hemma från jobbet imorse. Skulle la igentligen behöva va hemma nån natt till men jag blir så rastlös och kan inte sova om nätterna eftersom jag är van att va vaken.

Kan ju berätta lite om dagarna som varit. Va båtveckan i öregrund. Hade några roliga dagar men samtidigt hände de sjukt dåliga saker som helst inte skulle hänt.

På onsdan va de öltält som gällde på kvällen och full vart man. Johan fick hjälpa mig upp för trappen när vi kom hem.XD

På torsdan så va de stek och poolbad, grillning i sund. På kvällen va vi i öltältet. Vi sov hemma hos Zarah och Jimmie.

På fredan åkte vi till östhammar och handla och jag hämta ut p-piller. Jag va hem och städa för Crolle skulle komma på kvällen. Va grillning till midda som vanligt.:P Denna kväll vart de inge öltält för kön va så lång + en jäkla massa folk va redan inne så de kom inte in fler så vi gick till hummel. Va nå pucko som tyckte jag skulle sätta mig me honom och dricka sprit. Mitt svar vart så klart nej, slängde ur mig att han skulle leta upp nå stackars singel för jag va de inte, då tyckte han att de gjorde la inte om jag va upptagen, då gick jag därifrån. Idiot!

På lördan va roslagsloppet så jäkla tråkigt att titta på.XD Grillning och så hos Jimmie på kvällen. Denna kväll kom man in på tältet för man kom i tid. Hade en trevlig kväll där me massa kompisar dock känns de som jag va överallt och ingenstans hela kvällen, jag blir så när jag blir full jag går oftast runt själv och pratar me folk man känner igen och irrar runt och dansar, haha.
Johan va inne i tältet me mig en stund men åkte hem me några kompisar för dem kom inte in nån stans för de va fullt överallt.
Vid 12 så va de raketer som smälde av över himlen. Tycker de är så fint me raketer.^^ Satt och kolla på dem me en kompis till Johan som heter Robin. Har träffa han några gånger, snällar människa får man leta efter!
Vid 2 va de dags att åka hem och när man kom hem så har Johan lyckats få me en person som jag inte träffat sen man gick i skolan så då vart man glad att se honom, hade träffa honom tidigare under kvällen men sen hade han bara försvunnit och nu vet jag varför.:P Hade de hyfsat trevligt bortset från vissa saker. Vi 5tiden hände de som inte fick hända. Jävla idiot säger jag bara! Fick ringa 112, btw fy va dem är otrevliga.! Har prata me dem förr för några år sen och de va dem oxå otrevliga. Aja sönda morgonen vart de inte mycke sömn om man säger så.

Lånar en bild av Emmy. På bilden är de Emmy, jag Och Jimmy.
Vi tre har gått samma skola(inte gymnasie) sen vi va små.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3