måndag 15 augusti 2011

Min morgon!

Vart en riktig regn skur inatt inge vidare kul att jobba i de. Eftersom man kör me fönstret öppet så kan ni ju gissa vart allt vatten tog sig in. Hela insidan av dörren rann av vatten och min arm va helt blöt(tur att man har regnjacka värre me vanten). Som tur höll de inte på hela natten.:P
Fick jobba extra. Vi är en man kort så jag och chefen dela på Östhammar och när jag va klar så åkte jag till Gimo. När jag va klar så vänta jag in att coop skulle öppna, va in och köpte me mig frukost. Kom hem och väckte Johan.:P Han käka frukost och åkte, själv hoppa jag in i duschen, kröp i min ziperall och käka frukost och kolla på film ner bäddad i soffan.^^
Kollar just nu på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar". Köpte den på coop för 39:-.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3