söndag 11 september 2011

11Sep2011

Som alla vet va de 10år sen de hände så får 
skänka en tanke till dem som avled och dem som förlora en när och kär.!

Igår på kvällen åkte jag och Johan till svärföräldrarna och fika och kolla på fångarna på fortet.
Och idag nu på kvällen så kom Christer och Tove och hämta mig.
Vi möte Johan vid stop 76 och käka. Johan åkte ju traktor så fick åka traktor hem men innan vi kom hem så fick jag följa me Johan när han pressa och kan man tänka sig inget gick sönder som de brukar när jag är me.:P
Johan släppte sen av mig hemma och han åkte iväg och jobba vidare och har fortfarande inte kommit hem men han kommer nog snart.^^
Har kolla lite gossip och duscha och sånt och nu glor man på idol.:)

Haha bjuder på osminkad och fjotisbild bara för jag har lite små tråkigt.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3