måndag 12 september 2011

Padda!

Igår kväll kom Matte hit och stanna till idag så han åkte la för en timme sen. Då åkte även Johan iväg för att kolla och åka me när Christer jobbar (i skogen), kul (eller inte). Så här har man sutti hemma själv ett tag tur att de har varit idol och nu är de svenska hollywoodfruar.

Usch imorse körde jag över en padda när jag jobba, backa så såg den inte. :( Stackarn. Skiit dåligt samvete.
Imorse kunde man inte somna heller. Låg och kolla på Veronica Mars avsnitt fram till 10 och jag kom hem vid kvart i 5 så de vart några avsnitt. Satte klockan på ring klev jag upp vid 4tiden för att göra paj deg eftersom den ska stå 1 timme. Konstigt nog va jag inte trött när jag klev upp och inte nu heller.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3