söndag 18 september 2011

Städ dag!

Igår kväll åkte jag och Johan hem till Zarah och Jimmie. Kom lite folk dit, grabbarna spela tvspel på övervåning medan vi tre tjejer som va kolla på tv. Vi åkte hem vi tolv eftersom jag skulle jobba. Nästa lörda ska vi dit igen för då ska dem ha fest för Zarah fyller år och deras hund Sigge.:P Men de blir nyktert för min del som vanligt.

När jag jobbat och sovit så vakna jag me att "nu jävlar ska jag visa dig"-ryck eftersom Johan gnällt på att jag sover hela dagarna(konstig jag jobbar om nätterna jag måste sova nån gång) och så gör jag inget(konstigt att han får mat varje dag och rena kläder och städat hus om jag nu inte gör något). :P
Men iaf jag starta me att tända i spisen, sen ut i landen och rensa bort visna blommor. Ferguson vart inte så glad att jag rensa bort han gömställen.:P
Sen när jag kom in så diska jag, tvätta och laga mat. Börja må dåligt och kunde inte äta upp middan, vet ej varför så la mig på soffan men mådde snart bättre igen så upp igen och dammsuga och torka golven, stryckte sen kläder. Fullt upp hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3