söndag 25 september 2011

Svart taxi skulle man jobbat me!

Hehe oj så de kan gå. Vart att jag fick bli chafför igår vid 12-halv1 tiden. Johan hade kommit hem nån gång efter 11 och efter ett tag så ringde dem från festen som han vart på och dem undra om vi kunde köra ner dem till Bowlan så jag och Johan åkte till dem och Johan fick låna en till bil och sen åkte vi ner. Fick 300:- för att jag körde dem. Tycker inte riktigt om att ta betalt för att köra vet inte varför men när de är så kort sträcka så kunde de iaf räckt me en hundring men aja jag får la köra dem några gånger till så har dem fått valuta för pengarna.^^ Dumpa av dem jag hade i bilen och åkte hem för att byta om.
Fick ett sms av Johan att dem hann knappt in på krogen innan den stängde, stängde 1 men dem trodde den stängde 2 så de va ju bara att åka hem igen för dem men själv va man vid jobbet.:P

Fick tråta på jobbet, the boss fyllde år.:) Fick en "trevlig" nyhet och de va att cykelbudet har gjort illa foten så hon kommer va borta en vecka så då kommer jag få ta hennes tidningar, skönt me lite extra slantar men inte för benen för dem är helt slut och skulle bara vilja va lediga.:P

Lite senare på morgonen(4tiden) så möte jag på två killar, jag stog still me bilen så en av dem kom och knacka på fönstret, ja då ville dem ju ha skjus, va emot i början men dem bode knappt 4-5min från posten me bil, skulle ta lite längre att gå så gick me på att köra dem, hade endå tid så körde dem till en automat så dem kunde ta ut pengar och sen körde jag hem dem och fick 200:-. Hehe den här kvällen gick ihop sig den me, 500:- sammanlagt. :)
Men nu är man hemma och skiit trött(därför låter nog deta inlägg ganska svamligt) men nu ska jag krypa ner i en varm säng och krypa nära bby.^^<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3