onsdag 14 september 2011

Jobba extra och roadtrip!

Fick jobba extra imorse så jag och chefen dela på mitt distrikt och sen körde jag gimo. De gick la ganska bra men man blir helt virri i huvvet eftersom dem håller på me massa väg-rörbyggen så vägarna är ju upp grävde på vissa delar så man får sitta och åka runt och försöka hitta tillbaka till den vägen man ska till och hålla reda på vilken väg man är på och mörkt är de så svårt att se postlådorna.
Personen som brukar köra Gimo hade me sig adressböckerna hemma så fick budpapper som är lite förvirrande så tog lite tid att hitta rätt i papprena.

När jag kom hem så vart de inge sova utan jag fixa mig(vilket va lite onödigt) sen följde jag me bby till Tierp men somna och sov hela vägen fram och tillbaka så en 2timmars resa kändes som 20min. Stackars bby, jag följde ju me för att va sällskap. Han skulle bara hämta nå till skogsmaskinen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3