tisdag 27 september 2011

Änu en tråkig städdag!

Ligger me Fergeson i knät och kollar på Idol. Känner mig värd lite soffhäng.:P
Börja morgonen me att släpa ut alla kartonger och skiit vi lastat in i förrådet/garderoben när vi flytta in. Visa sig att de mesta är Johans skiit.:P Jag rensa undan massa onödigt som jag hade när vi flytta ihop så jag hade inte me mig massa skräp men alla hans saker bara packades i låder så Johan har lite att gå igenom och bäst för honom att han gör de annars gör jag de och då blir de inte mycke kvar! haha:P
Skruva ner 6st kläd/torkhängere som hängde där inne i skrubben som man typ peta ut ögonen på. Skrubben är inte så stort nämligten, smalt och snetak så inte så mycke space att använda och röra sig på.

Bad Johan för typ ett år sen och sen tjatat lite då och då sen dess att fixa nå man kunde sätta för kaminen i sovrummet för där de skulle vart glass har gått sönder så jag gissa på att de är där ifrån allt damm och smuts kommer från, kommer de vind utifrån som sen blåser runt askan som ligger där så kommer de ju ut på alla våra saker så de känns ibland värdelösat att städa för samma dag kan de va skiitigt igen men idag tröttna jag på de och fixa de själv eftersom ingen annan gjorde de sen dammtorkat allt som finns i sovrummet så få se om de blir bättre nu.
Tvättat och hängt tvätt och dammsugit, gått igenom tidingshögar som man samlat på sig har man oxå gjort och diskat men har en omgång kvar me massa glass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3