lördag 3 september 2011

Knep och Knåp!

Kliva in i duschen och sen krypa in i my pink ziperall och kolla på lite gossip girl avsnitt och lösa lite korsord.^^
Bowlan har öppning ikväll men för mig blir de att stanna hemma. Suck drygt me alla fyllon som kommer irra omkring på gatorna inatt när man ska jobba.

Visst ja, jag funderar på att söka till ett till jobb. Måste på skolan igen och skicka ut mina rätta betyg, att de ska va så svårt, måste de ta 2år efter studenten att få rätt betyg.
Men ska först prata lite me chefen om de finns nå sett att fixa så jag kan få ett distrik som ger lite mer pengar för jag tror inte dem vill att jag ska sluta för då blir de körigt, en man kort. En på jobbet tyckte de att jag skulle söka medan man hade chansen och eftersom som de här stället söker folk just nu och jag är kunig inom de området så skulle jag sattsa men jag vet inte, kolla upp lönen och den va la kanske inte så lockande.
Haha en annan som har haft egen firma förut(han är pensionär nu men jobbar lite extra för att ha nå att göra) tyckte jag skulle starta eget eftersom jag va så ordningsam och duktig men jag vet inte, finns inge som jag känner att jag kan eller brinner för. Och att starta nått är är inte de lättaste tror jag.
Söt vovve.^^
Hihi tog den lättaste,
behöver värma upp lite har nämligen en
till tidningen men me lite svårare korsord i.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3