fredag 23 september 2011

Lita negativ fredag!

Trevlig, en vatten läcka så här på fredakvällen. Skulle gå på toa och hur de skvallar som om att nån duschar, öppnar upp dörrarna som är under handfatet och ut kommer vatten. Mina nässecerer va fylde ma vatten tur dem inte hade nå som kunde bli förstört. Va nå slang som losnat så nu har vi inge vatten, jippi.

En anna negativ sak va idag att Johan försökt mecka ihop min bil(jag hjälpte lite eftersom jag har mindre händer:P) men de gick inte som han ville så han gav upp men skulle försöka igen imorn. Har bara lust att skrota bilen så man slipper den.!

En posetiv sak va att jag såg att The Walking Dead ska börja igen på söndag.:) Kommer man bli mer mörkrädd och tro att zombisar kommer komma runt hörnen om nätterna när man jobbar.:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3