onsdag 28 september 2011

Zoo i trädgården!

Inatt när jag skulle åka till jobbet så när jag öppnar dörren så hör jag att de är något på gården vid äppelträden sen när jag fattar va de är så blir jag stel frusen. Va vildsvin som mumsa äpplen och nöffa runt. Katterna bara gick ut och bryde sig inte om grisarna. Vågade inte gå till bilen när dem va kvar på gården så skramla me nycklarna så dem sprang iväg.:P

Sen när man kommit hem och kollat lite på tv så kolla jag ut genom fönstret och där stod de tre rådjur och mumsa löv.:P Hehe rena zoot, inte behöver man plocka äpplen och inte kratta löv, dem perfekta trädgårdsredskapen. De är mysigt att bo på landet me alla djur dock inte när de är grisar på gården och man måste gå ut.XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3