tisdag 30 mars 2010

8 månader..

Ja tänka sig att Johan har stått ut me att va tsm me mig i 8 månader ida..:P

Brukar inte lyckas hålla nå längre förhållande men me Johan känns allt så anurlunda.. Han känns verkligen som min andra hälft.. Vi är väldigt lika men vi har våra olikheter oxå så de är väll de som gör att vi passar ihop och inte tröttnar på varnadra.. Vi bråkar aldrig nå små gnäll från min sida har de väll vart men inget som har blivi att vi står och skriver på varan utan bara vart att vi har prata och rätt ut de sen har allt blivit bra igen..:)

Skulle inte klara mig utan honom.. Han är den som får mig att skratta och stå ut me livet och får mig att se en framtid och jag vill och hoppas att han kommer va me i min framtid hela vägen till slutet..^^
Älskar honom av hela mitt hjärta..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3