lördag 6 mars 2010

Man blir inte lyckligare me pengar..

Började morgonen me att slava för Johan..:P Han ville ha frukost på sängen och snäll som jag är så gjorde jag de.. Sen åkte han hem för att jobba vid nio tiden och jag gick och la mej igen.. Sov fram till kl 1, skönt.. Mamma kom hem vid 2 och då hade hon hämtat ut min mobil..^^ Är nästan 100% säker på att jag kommer behålla den, Sara och Emil sa dem kunde köpa den och mamma sa oxå att hon kunde köpa den bara för att hon tyckte jag behövde pengarna men jag är inte intresserad av några pengar vet inte vrf men om man säger så här så blir man inte lyckligare av pengar.. Frågar heldre henne om pengar så de räcker till räkningarna än att ha pengar som man kanske slösar på onödiga saker.. Nu när man har vart utan pengar ett tag så har man lärt sig att leva utan dem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3