söndag 28 mars 2010

Modevisningen..

Idag så hade vi modevisningen.. De gick helt oki, lite strul me att hinna me allt men de gick bra iaf.. Så jäkla nervös, benen typ bara ville vika sig under än och händerna darra men vilken kick man fick när man gick på catwalken fast de kunde gått bättre.. Mina fötter dog i skona jag hade.. Skona va från cosmos skor och vi fick testa ut skor där innan vi gick till lokalen där visningen skulle vara i, skona satt bra i affären men sen när jag testa dem på catwalken så glappa den ena och dem skavde i fram men de va bara att bita ihop och se glad ut på scen men bakom scen va de grimarser av smärta..XD
Va inte kvar så länge så jag vet inte om några klänningar vart sålda men när jag gick så stod folk och kolla på kläderna.. ^^

1 kommentar:

Skriv gärna en rad eller två..<3