tisdag 9 mars 2010

Uppsala..

Måttagningen gick bra och fort.. Va där i typ 10 min.. Va 4st som kom för att ta mått av typ 12st tror jag vi skulle vart..:P Fick reda på lite info om hur modevisningen ska gå till.. Vi kommer ha en genom gång och testa hur vi ska gå under v12 och sen kommer vi ha några timmar innan själva showen som är den 28mars.. Kommer va mycke klänningar som skulle visas upp och sen kommer dem kläderna att aktioneras ut och pengarna kommer gå till rosa bandet tror jag de va.. Så de känns ju bra..:) De skulle troligen vara kläd om byte som man kommer få bära minst 2 plagg var.. Lite läskigt för man kommer få gå helt själv för catwalken kommer va för trång för att två ska kunna gå samtidigt och när jag menar att man ska va två är när en går ut och en går in så att man möter varandra på catwalken..

Efter jag och Emma B tagit våra mått och lyssnat så följde Emma me mig och mamma när vi skulle handla på Gränby.. Vi körde hemma Emma sen efter som hon bor längst vägen där vi åker hem.. Emma fick vara min första passagerare som fått vart me och åka när jag kör en längre sträcka och hon överlevde.. :P Stolt att jag lyckades köra runt i Uppsala utan att göra massa tabbar förutom att jag hamna i fel fil så jag fick åka en om väg men vi kom dit vi skulle iaf..:P

Btw köpte den maybelline mascaran som dem gör reklam om på tv.. Får testa om den är någe bra.. Kan tipsa om den sen om den är bra om ni vill..?:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3