fredag 19 mars 2010

Green eyes..

Fyyyy F*n så tråkigt jag har de det..! Har sutti och sminka om mig bara för att jag inte har nå att göra.. Att ha gröna ögon är ganska fint, jag har inte riktigt tänkt på de förut för jag har alltid velat ha bruna ögon så jag har liksom inte kollat ordentlig på den färg jag egentligen har men de brukar väl va så att man vill ha det man inte har.. Ögonen är som grönast om de är ljust annars skiftar dem lite i grönblå färg..

Sitter hemma helt själv, mamma och syrran är i moxboda och Johan är på öl-provning och krogen så han ser man inget av ikväll..:(
De är bara skiit på tv och jag har ingen rolig film att kolla på, önska jag hade snabbt bredbannd så man kunde ladda ner en film att kolla på.. Funderar på att gå och läga mig och läsa en bok, de va länge sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3