torsdag 25 mars 2010

Svenska B..

Min lärare i sv B skulle skicka mig uppgifterna som han säger jag inte gjort och idag fick jag dem och jag har visst gjort dem..! De är precis dem uppgiftrena som jag lämnade in till honom i höstas och han sa att de arbetet som jag lämnade in hade jag inte behövt att göra.. Asså han är ju rubbad.. Har aldrig gillat honom och jag tror han inte gillat mig heller så kemin mellan oss har aldrig funkat, han vill sätta dit mig jämnt känns de som för han vet(borde veta efter som jag sagt de ett antal ggr) att jag har svårt me svenska så då försöker han bara göra de värre för mig..
Få se va han svara på mailet jag skicka.. Berättade att jag gjort dem uppgifterna som han skicka och att jag har lämnat dem till honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3