onsdag 3 mars 2010

Telia Max 25..

Idag har jag gjort lite allt möjligt.. Vart ut me vovvarna och såga och huggit ved, städat och bäddat rent i sängen som är så skönt att lägga sej i efter man har duscha och duscha som jag ska göra sen och ha ansiksmask ska bara laga mat till syrran först..
Johan kommer hit senare ikväll han skulle bara ploga snö hemma först..:P

För ett tag sen så anmälde jag mej till en modevisning och fick meddelande ida om att dem ska ta mått på tisdag nästa vecka.. Så jag ska dit me Emma..:D Spännande..!

Idag ringde Phonehouse till mej och meddela om att mitt abonnemang höll på att gå ut så jag förnyade de.. Jag har Telia Max 25 och är riktigt nöjd me de efter som jag nästan aldrig ringer utan bara messar så passar de här mej perfekt efter som man har 5000 gratis sms och de är inte så dyrt.. Men efter som jag förnya de så skulle jag få en ny mobil, en Sony Ericsson w995 och ett bluetooth sett.. Men efter som jag är nöjd me den mobilen jag har nu så hade jag tänkte ge den till Johan för jag tror mobilen passar honom bättre efter som han tar mer bilder än jag, de är 8mxp kamera och sen pratar han mer i mobilen och de var mer smatals tid på den och de trådlösa headsett kan ju passa bra, fast han redan har ett men men.. Men de roliga är att han köpte en ny mobil i måndas..XD Vi får se hur vi gör..:P

1 kommentar:

  1. vi vill ha den , hur mycket ska du ha för den? :D:D

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3