torsdag 4 mars 2010

En vanlig tråkig dag..

Johan åkte hem runt nio-halv tio tror jag, jag kolla inte på klockan.. Han skulle jobba som vanligt.. "/ Lågg och kolla på tv en stund efter han åkte.. Kändes inte som de va nån idé att gå upp och gå ut och skotta snö för de snöa hela tiden men gick ut och gjorde lite nytta till slut när de inte snöa så mycke.. Ganska less på att skotta snö nu + han som plogar på våran väg hade ploga upp en stor kant längst me vår infart så de va bara att få bort de så att de inte blir en hög kant + han hade bara lagt upp en hög me snö där mamma brukar parkera.. Inte speciellt glad över de efter som de gick att skutta bort snön mer.. Sen när jag skulle hämta posten vara de bara att greva fram den.. Där under snön någon stans fanns våran postlåda(Bilden)..
Huggit ved oxå. man lär ju få lite muskler av snö skottning och att klyva ved..;)
Somna en timme på eftermiddagen.. Riktigt skönt, man kanske ska gå upp tidigt och sen ha en powernap senare på dagen..:P
Ikväll blir de film me mamma hon har köpt "Luftslottet som spränngdes".. Spännande..:D Haha håller på att läser böckerna och jag har fortfarande inte läst klart första boken, vet inte hur länge jag hållt på och läst den, nån månad nu kanske..XD Ska nog börja läsa nå annat för snart har jag ju sett filmerna och så känns de inte lika spännade att läsa böckerna..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3