tisdag 23 mars 2010

Back from genrepert..

Genrepet gick bra förutom att flera stycken som skulle gå modell hade hoppat av så nu är vi 7modeller kvar och vi kommer få bära ca5 plagg var.. Nervöst att få visa upp sig så många gånger..:P Tur jag har Diana så jag känner någon iaf fast dem andra brudarna är riktig trevliga och roliga..
Emma B är inte me i visningen längre eftersom hon inte vart me på dem 2genrepen som vi haft, hon har ju inte kunnat prova ut några kläder så de är ju synd..
Efter genrepet kom Johan och hämta mig, vi körde hem Diana först och sen åkte vi till IKEA där möte vi upp Tjorven, Cicci och Fredrik så käka vi mat och gick runt och kolla på möbler fast vi hann typ bara kolla igenom allt lite snabbt för dem stängde kl8 och vi hade mindre än en timme på oss.. Jag och Johan åkte sen till Gränby och sen vidare till Jällas elevhem och va där en liten stund sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här och kollar på Scrubs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3