måndag 1 mars 2010

Matte B klart!..

Y e s! jag klarade de sista matte provet precis på poängen och klara inlämningsuppgiften.. Så nu har jag godkännt i Matematik B..!:D Skiit skönt att jag lyckas klarat av en kurs utan att fått ett enda ig på proven.. Stolt..^^
Nu är de bara att vänta på att klockan ska bli ett-halv två så jag kan ta bussen här ifrån skolan.. Har körlektion 14.40-15.40 och sen kommer Johan och hämtar mej så åker vi hem till honom och käkar och senare på kvällen så kör han mej till mammas jobb, för hon slutar kl9 ikväll så jag behövde nån stans att va mellan 15.40-21.00 :P, ångrar lite att jag inte fråga Johanna om jag kunde vart hos henne.. "/ Aja jag har fler körlektioner kvar att boka så då kan jag va me henne oxå när man ändå är i Östhammar liksom..:)

1 kommentar:

  1. Åh Grattis! :D Ska faktiskt själv läsa den kursen också nu i mars. fast jag ser inte fram emot det..är den svår? jag har för mig att den är svår. jaja../Ullis
    Va kul att allt går bra med körande. Hur va det på halkbanansn?/Pappa

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3