söndag 28 februari 2010

3år på ingenting..

Försöker fixa min ekologi läxa men man har ju glömt allt från när man gick i skolan och de står inge i ekologi boken eller de kanske står men efter som jag inte hittar några svar så tappar jag koncentationen väldigt snabbt.. Lämnar jag in de här så får jag gordkännt i ekologi men de känns inge viktigt att plugga upp några ämnen längre, har inge nytta av dem iaf känns de som och efter som jag inte fått nå hjälp från skolan och ändå så har jag förklara om och om igen att jag har koncentrations svårigheter och skol trött men no help.. Ångrar verkligen att jag börja på Jälla eller ångrar och ångrar, jag ångrar inte de för jag fick otroligt fina vänner som är guld värda! men lektionerna skulle jag lätt byttit bort mot nån annan linje som ekonomi eller handel.. Men om jag skulle gått på Jälla så hade jag häldre gått Skoglinjen den verkade så mycke roligare + jag har ju alltid vart i skogen sen man var liten och min pappa håller på inom de yrket..

Är någon Wallander film på tv som har fångat min uppmärksamhet så ekologin skiiter jag i nu ska ändå sova snart.. Blir till att gå upp vid 7 imorn och väcka syrran och sen kommer mamma och hämtar mej och kör mej till bussen, skola imorn.. Blää.. Tänka att lovet är slut redan, jag han inte me de jag hade tänkt.. Jag skulle va me Bella och Johanna men de sket sig men jag gjorde ju halkbannan iaf.. Låg me rygg värka halva lovet så va la de som försörde en del.."/
Go natt me er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3