onsdag 10 februari 2010

Sitter på Bussen..

Är på väg till Johan och hans lilla studentrum vid Jälla...<3 En timmes buss resa.. Jippi.. När jag kommer fram blir de att sätta sej me matte uppgiften som ska in imorn och jag har inte börjat än..:S Mamma försökte hjälpa mej igår men hon fatta lika mycket som jag, alltså inget.."/
Men ikväll blir de party..! Ska ut på Kalas me Emma och såklart Johan & co.. Paradise vinnarna kommer dit..;) De va länge sen jag och Emma va på krogen så de ska bli kul..! Senast vi festa tsm i somras sluta de me att jag decka på en toa på 360, tur jag har Johan med mej dena gång, känns som de kan gå vilt till..;) Emma och jag ska ses en stund på stan först innan krogen för jag ska leta efter alla <3dags present till Johan och så ska vi käka någon stans sen blir de att åka till elevhemmet och fixa sej och förfesta..;) *Längtar*

Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3