onsdag 17 februari 2010

Tråkdag..

Har inte hänt så mycke ida..Sov till tre.. Har sovi skiit dåligt eftersom ryggen värker.. Ryggen har inte blivit nå bättre..:( Fick tips av pappas tjej att lägga mej på golvet och slapna av så jag ska testa de.. Hon är sån som håller på me ryggar och massage..
Mamma tror jag fejker värkan för hon tror att jag är lat och inte vill göra saker som t ex veden.. Ja tack för att du bryr dej liksom.. Man kan aldrig va sjuk i de här huset för de tas ändå aldrig på allvar förutom när hon är sjuk för då är de så synd om henne..-.-'

Imorn har jag matte prov.. Sista provet i matte kursen så nu gäller de, måste klara de för att klara kursen..!

Så nu ska jag sätta mej att plugga och försöka fatta för de här senaste kapitlet i boken har jag inte hängt me nått alls + att jag behöver träna på alla andra kapitlena eftersom provet handlar om allt vi gjort under kursen.. Önska mej lycka till..;)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3