fredag 26 februari 2010

Skumt nr igen..

Asså va vill folk..!? Änu ett konstigt nummer har ringt..0850112064.. Goggla de som vanligt när de är nå nr jag inte känner igen och de va nå Phonehouse nr..:S? Aja dem får la ringa, tänker ändå inte svara..:P

Johans mobillarm började ringa vida 8 imorse och han snooza fram till ca halv tio sen åkte han hem för han skulle jobba.. Jag tänkte jag kunde sova efter han åkte men de kunde jag ju glömma, Linus(styvfarsans hund) började yla och gnäll efter Johan åkte så de va omöjligt att somna om men han lugnade ner sej till slut och gick och la sej men då kunde jag inte somna om så jag började kollade på tv, vid tolv så råkade jag somna och sov fram till 4.. Inte så bra för nu kommer jag ha svårt att sova ikväll/inatt.. "/
Men nu ska jag lägga en ansiksmask och sen duscha sen blir de att sitta och läsa lite bloggar och kolla på tv..:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3