fredag 19 februari 2010

En kväll i smärtor och en underbar pojkvän..

Johan åkte nyss hem tyvärr men han behövde va hemma för han ska ploga snö.. Jag hatar snö! Men han skulle troligen komma hit i helgen nån dag..:)
I kväll har han fått vara min sjuksköterska för de har vart en inte så trevlig kväll.. Jag trodde min rygg hade blivi bättre för jag kunde börja röra mej bättre och böja mej och så men NEPP nu på kvällen när vi kom hem till mej så skulle jag tända i spisen så jag skulle böja mej för att ta upp en tidning som låg bröve spisen på golvet, när jag reser mej upp så kommer den där skärande smärtan genom kroppen tillbaka, jag skriker till för smärtan kom så plötsligt och gjorde så ont!
Johan står och meckar me mammas motorsåg så han reagerar inte riktigt bara att han höra att jag lät och undra va de va så jag kved fram ett att jag fått enu ondare i ryggen..
Jag lyckas ta mej till köksbordet så jag kunde sätta mej men de va inte så jäkla skönt, hur jag än rörde mej så va den där smärtan där, tårarna började rinna, Johan blir klar me meckande och ser att jag har ont..
Han hjälper mej från bordet till min säng för jag klara inte av att gå själv, jag har då aldrig skrikigt så mycke av att jag har så ont som jag gjorde då, jag skrek och tårarna rann.. U S C H! De där är inget jag vill göra om..
Tur att de hände när Johan va här men tycker synd om han att han behövde va me om de.. Han har vart vid min sida hela tiden, pussa på mej och masserat där jag har haft som ondast och försökt få mej att slappna av.. De funka faktiskt..Vi låg och kolla på OS och jag slumra till en liten stund och sen när jag vakna så kändes ryggen mycket bättre så nu kan jag röra mej utan att skrika iaf men lite ont har jag fortfarande..

Imorn blir de att ligga på golvet och stretcha ryggen lite, har inte kunna göra de för golven är så kalla så man kan inte slappna av för annars funkar de inte..

Ska kolla på Buffy nu och läsa lite bloggar sen får jag la försöka sova.. Ska väcka syrran kl 7, få se hur de går om man kommer ur sängen..;) Ne men natti natt me er..


Jag har värdens bästa pojkvän..<3johan<3
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3