söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag..

Sitter och kollar på "en fyra för tre" me hjärtat och syrran.. Alla hjärtans dag ida då..:P Jag och Johan bött presenter igår kväll redan för Johan hade brottom och ville se va jag skulle tycka om han present..:P

Först tar ja fram en merci kartong och sen tar jag upp en rosa kartog från en påse som han håller fram.. Öppnar kartonen och ser två vita duvor och en rosa ros av porslin, tar upp hela och Johan säger ja ska öppna den och i ligger ett guld hjärta me diamant kant 18k..;) Ska se om jag har nån kedja till den..^^ Jätte fin present!:*<3


Johan fick inte lika fin present..:P Men jag är inte så mycke för de här me alla hjärtansdag.. Han fick en rosa gubbe, om man trycker på den så ger den i från sej ett puss ljud och säger I Love You och sen fick han kärlekscheckar och kort..^^


Ikväll blir de pizza till mat..;) Så romantiskt..:P

Puss & Kram


1 kommentar:

  1. Fick han inte så mycket? Han har ju dig och du är guld värd. Gåvar kan inte mätas eller jämföras med dig. Var rädda om varandra!
    Kramar Pappa

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två..<3