lördag 20 februari 2010

Usch va me snö de ska komma då..

De bara snöar och snöar.. Nu räcker de tycke jag.. Kommer aldrig våren.. :(
Efter som ryggen är bättre och jag orkar inte bara ligga och inte göra nånting( låga hela dagen igår och kolla på säsong7 av Buffy..:P) så va jag ut och skota snö och promenix me vovven i snövädret.. Känns lite onödigt att skota eftersom de kommer snö hela tiden men de blir ju mindre att skota nästa gång.. Kolla nyss hur många grader de va ut och de är -14grader..:O Mysigt väder att va ut i..
Kommer inte få träffa min b-friend på grunda av de här skiit vädret för han behöver ploga snö..:( Men de är ju lov nästa vecka så vi skulle hitta på nått då sa han så få se va vi hittar på.. Känns som jag ska hinna me en del på lovet, vill verkligen träffa Bella för de va så länge sen och sen skulle jag vilja träffa Johanna och va me Johan och sen har jag halkbanan att göra skulle behöva boka in några körlektioner oxå för nu va de ett tag sen.. Får se va man hinner me för dagarna har ju en förmåga att springa iväg och plötsligt är veckan slut..


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3