söndag 7 februari 2010

Va håller dem på me..

Shiit va melodifestivalen va dålig.. :O Dem bara förstör.. De va för mycke me 3 st programledare och inte va nått av skämten roliga och låtarna ska man ju inte tala om.. Usch.. Hoppas de blir bättre..

Johan va här för ca en halv timme sen.. Han är fyllechaffis ikväll, han hade kört hem Christer & co och Christer bor ju bara nån km ifrån mej så då komma Johan till mej medan han vänta på att han skulle hämta Alexander & co.. Johan va här i typ 10min sen ringde Alex att Johan skulle komma och hämta dem, inte så kul.."/ Hade jag vet att han skulle va så kort stund så hade han inte behövt komma hit för de är bara jobbigt när han går, vill ju att han ska va kvar.. :( Han sa han kanske skulle komma hit imorn eller aah de blir ju ida efter som kl är efter 12.. Hoppas han kommer hit för jag vill träffa honom + att han ska ha me lite saker så jag kan börja på min matte uppgift, tiden börjar rinna iväg för uppgiften ska in på torda.."/

Funderar på att gå att sova, klockan börjar bli mycket och jag börjar faktiskt bli lite trött fast jag ska nog ta nå att ät först för jag känner mej lite hungrig..
Jag Saknar Johan.. :(<3

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3