fredag 12 februari 2010

Då va de freda igen..

Har inte gjort nått vetigt ida.. Sov till ett sen va jag ut och högg lite ved men de va allt, de knaka till i ryggen när jag högg så nu har jag en fin ryggvärk ska värma riskudden och lägga på.. Ska nog börja träna upp min rygg, den tål ju inge så jag kan nog behöva stärka den en del..
Sitter och funderar på om jag ska svara ja att va me på en modevisning.. De är två tjejer som har de som projektarbete och dem sökte modeller.. Tänkte de kunde va en kul grej.. Ska prata lite me Emma B om hon ville me på de.. Skulle va skönt att ha me nån som gjort de förr..

Btw som ni ser så har jag ändra den turkosa färgen till rosa här på bloggen..^^ Jag tröttna lite på färgen så får se hur länge de kommer vara rosa..:P


Puss & Kram

1 kommentar:

Skriv gärna en rad eller två..<3