söndag 28 februari 2010

Vill ha....

..ett JOBB..! Så satans tråkigt att bara vara hemma och inte ha nå att göra.. Inge kul när Johan åker iväg och har saker att göra hela tiden medan man själv bara sitter och tråkar.. Skulle va så skönt att ha ett jobb så man har nå att gör om dagarna + man får pengar.. Men jag har lite svårt att skaffa jobb efter som jag inte har nå körkort än och bor mitt ute i igenstans där man inte kan gå eller cykla till jobbet och bussen går typ aldrig (3-4ggr per dag om man har tur) + de är 4km till närmaste bussholmplats..-.-'
Men förhoppninsvis så har jag väl ett körkort i maj, de är målet iaf..
Igår tvinga Johan mej att boka in fler körlektioner så imorn efter matte lektionen har jag tid och på tisdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3