måndag 8 februari 2010

Risk 2..

Ida hade jag inte nån matte för läraren skulle bort.. Johan hade inte heller några lektioner ida så han kom till mej igår och sov här och åkte imorse för han hade lite saker att göra hemma..

Ringde och boka Halkbanan ida..! Torsda den 25 feb kl13.00.. Fan va dyrt de ska va nästan 2000 spänn för 3.5timme..:O Tror dem folk är gjorda av pengar och har hur mycke tid som helst..
Förutom att boka risk2 så har jag inte gjort mycke ida ska snart ringa körskolan, va upptaget senast ja ringde.. Usch känner mej riktigt lat när jag inte gör nå om dagarna men imorn blir de till att hugga ved så man får röra på fläsket lite.. ;)
Påtalom fläsk, jag börjar känna mej fet..:O Vill ha sommar så man kan ut och springa, eftersom jag bor ute i ingenstans och de inte går bussar så har jag de lite svårt att komma till nåt gym.. :( Får lägga mej och göra sit up de brukar hjälpa mot tjockis känslan..

Btw ni som kollar min blogg vet ni hur man får smilysar till bloggen..? Har vart in på bloggdesignen.se och gjorde som dem skrev men de funkar inte så ja undrar om de finns nå annat sätt..


Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3