torsdag 12 augusti 2010

Bättre..

Idag mår jag bättre.. Fortfarande ont i armen, mår illa och matt i kroppen men jag har lyckas fixa rabatterna, tvättat och diskat iaf.. Börjar få dåligt samvete av att bara ligga i sängen hela dagen och inte göra nå.. Fast jag hade gärna sovit ett tag till, 6timmar räcker inte om jag ska orka jobba ikväll men tack vare Johan som störde mig imorse så vart jag pigg, får sova en stund ikväll så borde jag orka.. Blir lite smått irriterad när han ska hålla på så och störa när han vet att jag behöver sova för att orka jobba, och han bara gnäller att man sover bort dagarna, konstigt att man gör de när man är vaken hela nätter.. De är ansträngande för ögonen att köra om nätterna så man blir lätt trött så därför behöves sömnen de borde han veta som kört så mycke om nätterna.."/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3