söndag 8 augusti 2010

Båtveckan..

Oj oj igår mådde man inte bra men idag är de bättre..
Vart förfest hemma hos mig och Johan.. Patrik kom hit och jag åkte och hämta Christer och Tove i Östhammar vid 9 tiden.. Satt här hemma och drack och kolla på Stockholm boogi.. Jonathan kom hit senare på kvällen.. När filmen va slut stack vi till Öregrund.. Jäkla väder de va, ich inge kul me regn.. Vart sent innan vi åkte hem.. När vi kom hem så decka Christer i köket på en stol som han sen ramla av då gick han in och la sig i andra rummet på en soffa, Tove la sig där oxå och slumra till..:P Jonathan skulle komma och hämta dem men han hade lite andra först att köra så de tog sin tid innan han kom, runt halv fyra tror jag dem kom iväg.. Jag mådde inge vidare så jag hade gått upp och laggt mig, fattar inte att jag kunde bli så dålig för jag hade inte drukit så mycke fast jag klunka ölen ganska fort så där har vi nog felet..:p Tur jag har Johan som tog hand om mig iaf..<3Kul kväll fast man mådde pyton sen.. Enda lediga kvällen så då måste man ju satsa för ikväll börjar änu en arbetsvecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3