söndag 29 augusti 2010

Sömnbrist..

Har precis fått i mig en pizza.. De va inte så gått men bra att jag fått i mig nå att äta för jag har inte äti på hela dagen förutom lite godis.. Gick bra att jobba i natt.. Last bilen me tidningar va sen igen så de vart lite stressigt.. Kom iväg innan 3 och va klar i Ö-hammar vid 5 sen bar de av mot Gimo va klar där vid 9.. Efter som jag va sen så va dem flesta vakna, va en gubbe på äldraboendet som satt och vänta på tidningen så de vart att jag prata en stund me honom, skönt att han inte gnällde han va bara glad att få läsa tidningen + jag förklara att jag kört en annan runda me tidningar innan..:P Men näst sista hyreshuset av min runda så va de en tant som va lite grinig men då va de bara att förklar och då va hon inte lika bitter men lite små sur..:P
Kom hem vid 10 och då va de som vanligt att bara bytta av Johan, han stack till sitt jobb.. Kunde inte somna för de va så ljust så jag läste tills jag somna me boken i handen.. Vid 1 rignde mobilen, va en mycke trevlig tös som jag inte prata me på hur länge som helst, saknar henne, kanske dags att ta en fika nån dag och snacka lite "skiit"..;P
Försökt somna om de vart att läsa boken igen tills man somna me den i handen.. Men vakna igen ganska snart av att Johans pappa va ute på åker här bröve och tröska men de är bara att gilla läget men de har inte blivi så mycke sömn idag.."/ Ska hoppa in i en varm duschen tror jag för jag fryser och sen krypa ner på soffan och kolla på en film och kan kanske somna till den..
Inatt är de att köra Ö-hammar som gäller.. Hoppas lite på att chefen ska säga att jag får köra gimo i veckan för han som brukar köra är sjuk stackarn..:(* Håller tummarna*
Haha känner mig som en arbetsnarkoman..;) Jobb jobb.. Kul att jobba ju..:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3