torsdag 26 augusti 2010

Film mys me kissarna..

Efter som vädret vart så trist så mös jag ner mig i soffan me katterna och kolla på film..

Kolla först på Tekken.. En riktigt bra film tycker jag, en film jag skulle kunna kolla på flera gånger.. Fight scenerna är bra.. Alla som spelat Tekken vet nog va filmen går ut på.. De händer saker hela tiden så man tröttnar inte.. Satt hel spänd hela tiden även om man viste vem som skulle vinna en del av matcherna..Han som spelar Jin (Jon Foo) är jäkligt söt och snygg kropp så de ger filmen ett stort Plus..;PHihi

Kolla sen på The Bounty Hunter.. Den va inte riktigt som jag trodde, trodde den skulle va roligare men den hade sina ljusa stunder..:) De som är lite drygt me såna här filmer är att dem ska ha som en prat stund om känslor som tråka ut mig för man vet redan att dem kommer bli tsm igen precis som i alla andra komedier..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två..<3